Denver - Rocky Mountains - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van fam. Otten - WaarBenJij.nu Denver - Rocky Mountains - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van fam. Otten - WaarBenJij.nu

Denver - Rocky Mountains

Blijf op de hoogte en volg fam.

03 Augustus 2012 | Nederland, Zeewolde

Tegen 08.00 uur toen we lekker zaten te ontbijten, meldde de man zich die ons naar het camperbedrijf ging brengen. Daar stond een prachtige camper op ons te wachten. Na instructie aan onze drie technici gelijk naar Walmart om inkopen te doen. Een enorme winkel met alles wat je maar kunt bedenken. Vooral erg veel vlees in heel grote verpakkingen. Koffiebekers ook alleen in halve liter formaat te koop. Flink ingeslagen op weg richting Rocky Mountains. Lekker buiten eten in Estes Park, de toegangspoort tot het Nationaal Park. Toen genoten van prachtige uitzichten in de bergen, onderweg een paar keer een stop om van alles te genieten. Ook spotten we marmotten, die wij eigenlijk voor eekhoorntjes hielden, en grote herten met enorme geweien. Rond vijf uur arriveerden we op Camp Timber Creek, een echte natuurcamping zonder electra en douches. Bij een vuurtje lekker aan de macaroni, nadat een grote groep herten de camping bezocht. Voor de eerste nacht In de camper nog een strijd tussen Daan, Anniek en een te kort hoeslaken,en Vincent met zijn bed wat maar niet wilde. Toen maar gebroederlijk naast Heleen. (1 aug)
Bij gebreke van douches zochten Daan en Anniek de volgende morgen de rivier op om te badderen, het gegiechel schalde over de hele camping, dat zijn veel serieuze natuurliefhebbers niet gewend! Toen door de bergen Grand Lake,een echt Amerikaans en toeristisch dorp aan een meer. Via skigebieden richting Moab.
Een prachtige route die gaandeweg alleen maar mooier werd en eindigde tussen de i drukwekkende rode rotsen bij Moab. De temperatuur liep op zodat bij aankomst op de camping een duik in het zwembad heerlijk was. EN douches!