Monument Valley - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van fam. Otten - WaarBenJij.nu Monument Valley - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van fam. Otten - WaarBenJij.nu

Monument Valley

Blijf op de hoogte en volg fam.

23 Augustus 2012 | Nederland, Zeewolde

22 aug
Vanuit Lone Rock, waar we 's morgens om half 7 al een lekkere duik namen, wilden we naar de Antilope Canyon. Helaas proberen de indianen hier een slaatje uit te slaan, voor bijna 300 dollar mochten we de canyon een uur bekijken. Dat vonden wij weer overdreven! Door naar Monument Valley. Onderweg een stop voor gebakken eieren en een toetje bij de Mac , ook vanwege de wifi daar. Toch bleef Piet in de camper, we waren al door mensen aangesproken die geld wilden, en een auto vol met indianen volgde ons wel erg precies toen we richting de Mac liepen. Monument Valley is indrukwekkend! Omdat onze camper te groot is voor de tour, kozen we voor de tour Valley of the Gods, ook over onverharde weggetjes maar alle kopjes nog heel en erg mooi om te zien. Vandaar naar Bluff waar we overnachten.