De Pacific Highway - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van fam. Otten - WaarBenJij.nu De Pacific Highway - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van fam. Otten - WaarBenJij.nu

De Pacific Highway

Blijf op de hoogte en volg fam.

19 Augustus 2012 | Nederland, Zeewolde

Vanaf Seacliff rijden we op vrijdag 17 aug naar het zuiden over de Pacific Highway 1, volgens de boeken een van de mooiste wegen ter wereld! Inderdaad, wat magnifiek, steeds langs de oceaan langs idyllische strandjes en prachtige kliffen. Adembenemnd! We eindigen in San Simeon, eten op het strand bbq, vlakvoorsunset gaan we naar de campingopeen State Park. Weinig voorzieningen, maar ocean view!

• 19 Augustus 2012 - 00:23

Corine Van Holten:

het klinkt allemaal wel erg prachtig zeg Nemen jullle wel foto's ? Dan kan ik een beetje meegenieten van ocean view e.d. En is het nog gezellig zo met z'n zessen op die aar vierkante meter? Ik ben benieuwd naar life verhalen. Hier is het nu tropisch; echt zomer dus maar ja, maandag roept de plicht weer grrrrr Corine

• 20 Augustus 2012 - 22:11

Annie Van Holten:

hoi allemaal

wat een reis MAKEN JULLIE wij zijn weer terug van stramproy
    het was een prima huisje. we hebben gefietst gewaNMDELD En gevaren een week is zo om
    het was gisteren(zondag) in limburg ook heel warm 38 graden
    we hebben de hele week geen druppel regen binnendoorgehad. Ik had de laptop meegenomen
    maar er was;geen internet. nu zijn we aan het genieten van jullie verhalen
    jullie zijn daar ook niet alleen Heleen heb je nu eindelijk je favoriete iphon? stop hem nog maar even weg
    en kijk om je heen naar al dat moois wat jullie zien en meemaken.anja jij kan toch ook niet tegen
    zulke hitte nou ik ook niet,gisteren zijn we naar wil v.d.zee geweest heerlijke tocht lekker met airco
    nou nog veel plezier hoor

liefs oma en fien