Moab-Canyonland NP - Capitol Reef - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van fam. Otten - WaarBenJij.nu Moab-Canyonland NP - Capitol Reef - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van fam. Otten - WaarBenJij.nu

Moab-Canyonland NP - Capitol Reef

Blijf op de hoogte en volg fam.

07 Augustus 2012 | Nederland, Zeewolde

4augustus!
Om 7uur jarige Heleen toegezongen, kadootjes en taart! Toen op weg naar Canyonland National Park, niet al te ver. Daar het magnifieke Death Horse Point opgezocht van waar je prachtig zicht hebt op enorme kloven en ver onder je de
Colorado river. Het verhaal gaat dat cowboys paarden de kloof indreven, waar sommigen dood gingen van de dorst.
Van hier gaan we richting Capitol Reef. Onderweg lunchen we in Goblin Valley, een klein park met stenen die lijken op reuzen! Hoe dichter bij Capitol Reef hoe hoger en indrukwekkender de rotswanden, die rood zijn gecombineerd met andere kleuren, prachtig! Bij Capitol Reef mag Heleen kiezen tussen
 camping Fruita, zonder douches maar prachtig tussen de fruitbomen, en Thousand Lakes, met zwembad en uitzicht op de rotsen. Hoewel het niet meer zo warm is, wint het zwembad.  's Avonds lekker gegeten bij Rim Rock.

5 aug
Op Thousand Lakes is geen brood te koop, ze bieden hier home made muffins als ontbijt! In Capital Reef blijkt een groot deel afgesloten wegens overstroming na noodweer, een 4wel drive heeft er een hele nacht vastgezeten! Wij kunnen maar een klein deel zien. We plukken nog wat fruit van de bomen in een boomgaard en rijden dan over de scenic 12 richting Bryce.   De route is prachtig met mooie uitzichtpunten, ook worden we opgehouden door cowboys die een groep koeien ergens anders moeten zien te krijgen. Op camping Ruby's treffen we Henk, Rineke en kids waar we gezellig mee eten.

6 aug
Vandaag met zijn allen Bryce in, ongelooflijk dat deze prachtig gevormde rotsen natuurlijk zijn! Later in de middag gaan Piet en de kids een tocht met quads maken, vet natuurlijk!
We eten bij Henk die op 7 aug 50 wordt en dat gezellig met ons viert. Inmiddels is de voorkeur voor gepofte aardappels ook aan hen overgedragen!

• 08 Augustus 2012 - 11:55

Annie Van Holten:

hallo allemaal wat een mooie reis maken jullie

zullen we afsapreken dat de volgende keerv een campervoor 7 personen wordt gehuurd
    dan ga ik ook mee. heel fijn die reisverslagen te lezen
    nog heel veelplezier blijf maar even weg want hier is het geen mooi weer Heel veel regen en
    onweer. schoolboeken zijn ook aangekomen.Anniek heel jammer maar vanSchie heeft de
    televisie aan een arm gezin gegeven.Dekoelkast mag jij .

doei oma

• 08 Augustus 2012 - 13:50

Fam. Otten:

Hoi Anja en fam,

Door de verslagen te lezen kriebelt het om ook weer die kant op te gaan!

Geniet ervan!

Hartelijke groet,

Marieke van Veen

• 08 Augustus 2012 - 20:51

Oma Riet :

Hallo allemaal

hoe gaat met jullie ,alles oki do .

nu hier is alles weer een beetje normaal Opa weer thuis uitr het zieken huis

dus top ,Maar als we alles zo lezen dan is het een wonderlijke wereld zo mooi en

groots is het daar .hoe is het met onze Anniek heb ze geen last meer dat ze verbrand

was het is niet te hopen voor Anniek nu schatten geniet heerlijk van al dat moois

veel liefs knuffels van opa en omi xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 12 Augustus 2012 - 11:48

Annie Van Holten:

hallo allemaal het ishier nu ook mooi weer.morgen ga ik met fien voor een week in een huisje in stramproy in brabant van maandag (morgen dus)tot maandag ik neem de laptop mee om jullie vrehalen te kunnen
    volgen.Pet zou je niet wegblijven? Inmiddels liggen er twee blauwe enveloppen.
    NOG HEEL veel plezier hoor
    liefs oma

• 12 Augustus 2012 - 11:48

Annie Van Holten:

volgen.Pet zou je niet wegblijven? Inmiddels liggen er twee blauwe enveloppen.
    NOG HEEL veel plezier hoor
    liefs oma

• 12 Augustus 2012 - 13:54

Milou:

Hallo Vakantiegangers,

Hoe is het daar? Wat super al die prachtige verhalen van jullie! Ik zou zo stiekem wel over jullie schouders mee willen kijken! Geniet er van en op naar andere prachtige steden en bezienswaardigheden!

Liefs,
    Milou

• 12 Augustus 2012 - 22:22

Fam. Otten:

Hey hallo daar

Hoe is het ermee? ik lees allerlei verhalen over een prachtig landschap met allerlei rotspartijen. Jullie nemen er toch wel de nodige foto's van he. En hoe is het met het verbranden? Anniek vol met blaren???? En hoe zit het met stadten? Nog een shop bezocht?
    Ik heb een week heerlijk gezongen en gekampeerd gewoon om de hoek. DUs geen mooie rotsformaties en uitzichten, maar ook een prima vakantie. Jullie nog heel veel plezier daar.
    groetjes Corine