San Francisco - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van fam. Otten - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van fam. Otten - WaarBenJij.nu

San Francisco

Blijf op de hoogte en volg fam.

14 Augustus 2012 | Nederland, Zeewolde

Vanaf de parking in Livermore zijn we naar San Francisco gereden. Aankomend over de Bay Bridge gingen we vervolgens de Golden Gate over die heel imposant is. Boven San Francisco zie je heel duidelijk de zeenevel hangen! We wilden te noorden maar de campings aan de oostkust zijn alleen te voet te bereiken! We belanden in Novato, een fantsieloze RV maar met bereik, electra,wifi, heerlijke douches en zwembad. We doen eerst de was waarbij Daan de grootste leverancier is, maar hij en Anniek doen deze klus dan ook met enthousiasme. We bezoeken aan het eind van de middag nog de outlets,vlakbij in Petalumpa,waar we vier Levi 's scoren voor weinig voor Daan en Vin. 's Avonds smaakt de macaroni heerlijk!
Op maandag 13 aug gaan we al vroeg naar San Francisco. Anniek en Daan gaan hu eigen gang, Piet,Vin, Heleen en Anja gaan eerst Fishermans Warf af en bezoeken de zeeleeuwen bij Pier 39. Daarna Chinatown en vervolgens richting Apple store waar Heleen haar fiets- en spaargeld uitgeeft aan een felbegeerde i phone. We zijn tweeuur verder als de iphone geinstalleerd en al met Heleen de winkel uitgaat! Toen nog naar Abercrombie & Fitch voor een vest en een trui, rond half 7zijn we weer bij de camper die aan de haven staat. Op de camping: pannenkoeken!

• 15 Augustus 2012 - 09:21

Marion:

Hallo Lieve luitjes,

Wat genieten jullie en wat een onverstelbare wereld. Het is zo fantastisch jullie te volgen in de verhalen. Ik ga er helemaal in op en krijg er gelijk allerlei beelden hoe het eraan toe gaat.
    Ja en dat Daan de meeste was produceert dat komt me bekend voor, maar laten we eerlijk zijn hij heeft ook het meeste volume.
    Ook hier hebben we eindelijk de lang verwachte zomer dus wij genieten ook een klein beetje.

Veel liefs van ons en pas goed op elkaar!

Marion en Willem