De Pacific - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van fam. Otten - WaarBenJij.nu De Pacific - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van fam. Otten - WaarBenJij.nu

De Pacific

Blijf op de hoogte en volg fam.

17 Augustus 2012 | Nederland, Zeewolde

14 aug
We gaan met de camper weer naar San Francisco, want deze prachtige stad zijn we nog niet zat. Jammer genoeg begint de America's Cup pas over een aantal dagen en dan zijn we al weer weg. Helaas lukt Alcatraz niet, alles steeds uitverkocht. Tja, niks reserveren van te voren geeft veel vrijheid maar heeft dus ook nadelen. Vanuit SF gaan we richting Gilroy waar bij de outlet nog voor Landman familieleden wordt ingekocht. Dan naar de kust,via wijngebieden komen we bij het State Park Seacliff in vlak bij  Santa Cruz. Hier treffen we het: nog een plekje, duur, geen electra of wifi, maar wel douches en: pal aan de oceaan, onbetaalbaar qua lokatie dus. De eerste avond zien we gelijk zeehonden, die zitten hier plenty.

15 en 16 aug
Nog voor het ontbijt naar de supermarkt dichtbij want alles is op, zelfs voor het ontbijt. Daarna lekker eten, vervolgens lekker op het strand vertoefd. We besluiten lekker even te relaxen en hier drie nachten te blijven. 's Middags lopen Piet en Anja  paar uur en bezoeken Capitola. 's Avonds s'more maken boven het vuur bij onze Amerikaanse buren uit Sacramento, marshmallows met chocola en crackers, alles zacht en warm. Donderdag nog een luie dag aan het strand. 's Avonds tronen de buren ons mee naar de Boardwalk in Santa Cruz waar je  met een leeg colablikje voor 11 dollar de hele avond van de ene rollercoaster in de andere kermisattractie kunt en dit alles langs het strand. Helemaal top voor Anniek, Daan, Vincent en Heleen die met zijn vieren overal in gaan  wat een beetje spectaculair is.